Thursday 3 April 2014

cerita hidupku,,:)

Assalamualaikum & salam jumaat kpd sume bloger..
dah lme x update,,ari ni i'm back...bila bukak blik,,rse rindu sgt..
last update mse 7 ogos 2012..mse tu aku tgh blaja lg..so skrg aku da abeh
blja..aku da dpt diploma..ape yg aku buat skrg,,aku kje part time,,smentara
aku mnunggu panggilan smbung bljar..pnat tu mmg pnat bila blja,,tp nak
wt mcm mne,,smgt tu ad lg...

So kembali kpd tujuan asal aku,,aku nak kongsi cerita psl anak bongsu ni,.

biasa laa...aku kn anak bgsu,,oke,,aku jmpe bnd ni,,,
















tp btol...ni sbijik r mcm aku,,,sme r prangai,,,cara aku,,,haa..aku brsyukur dgn
ape yg aku ad skrg,,x kurg,,x lebih,,,terima kasih Allah,,terima kasih ayah mak,
terima kasih abg dgn kakak,,kt awk pn sme,,,trima ksih kwn2 yg byk support,,
yg byk bimbing aku,,,aku hargai sgt..so selagi mereka ad,,hargai la mereka,,:)
oke laa...tu je aku nak cte & kgsi sedikit sbyk psl diri aku,,,thanks..bye2..salam..

No comments:

Post a Comment