Tuesday, 7 August 2012

coming of ramadhan..:D

Assalamualaikum...
tiba nya bln rmadhan,tiba nya bln baek...bermakne sume wajib berpose...
WAJIB...!! haha...berpose bermaksud kita mnahan nfsu...sgale jnis nfsu laa...
nfsu mkn,,nfsu tido,,nfsu ehem...hehehe,,korg phm la kn...
bln pose ni byk dgaan & ujian yg tuhan bg kt kite...nak citer psl pose ni kn,,
aku tgk bdk zmn skrg ni rmai yg x brpose...slamber mak datok je mnum
dpn org rmai...haih..truk btol..hahaha...agk2 la cket kn...kalo ye pon mnum la
blkg2...malu kn org laen agame...x pose tu da dose,,tmbah pulak dose laen..
hahaha...aku ni mcm uztat pulak kn...>_< same2 menasihati...

bln pose ni ad prkare yg sunat,,makruh & yg pling aku suke perkare yg
membatal kan pose...hehehe...aku tgk bln pose ni rmai yg mcm lalok...x dpt
rokok punye psl...hahaha....mcm2 laa...bln pose ni jgak la chance utk korg
brhenti rokok...aptb! bru2 ni tgk 999 org melayu kne tgkap sbb mkn kt public
area..malu seyhh!! pulak tu mkn kdai cine...aiyaa...apa puunn talak bole ma..:D
mslhnye org yg pose ni mcm bse je,,,org yg x pose pulak lbeh2,,,nak rye cpt la,,
itu laa,,ini laa...teruk btol!!

bln pose ni kn,,mmg letih r...tmbah pulak aku prktikal...rse lembik je...
tmbah pulak mngidam nak mkn mcm2,,,tp yg pling aku suke la kn...
favourite aku roti John...haa,,,,hehe...kalo bole msti ad...x dpt tiap2
ari pon xpe...jnji dpt la mkn smggu skali..hee...kt tmpat aku bentong ni ad 1
kdia jual roti john yg terbaikk la mak datok!!












aku rse ari ni da msok ari ke 19 kite pose...aku da siap beli bju rye,,,
alhamdulillah..awl kn...dpt 1 ksut,bju melayu warne purple mude,1 t-shirt & 2 sluar....persiapan
awl tu pnting...xna sesak last minit...sume brang beli kt key eLL...taw laa
key eLL tu cm ne kn..sesak je...beli awl2 x pning kpale otak...hehe
bln nak raye ni kalo bole beli ape yg ptot...berbelanje...bkn slalu...tp jgn mlebihi...yg
penting ad drpd xde...bln pose ni kne jge tgkah laku..cehh,.ayt aku sume nye baek...hahaha
stakat ni alhamdulillah pose oke je..kalo tggal pon ad sbb trtentu,,,

ape pon bln pose ni wt la bnde baek..dpt kn ape yg ptot dr Allah...:)
x sbr nak mnunggu raye..oke laa...tu je...bye! (@_@)







1 comment: