Thursday, 15 September 2011

t0urism manAgement laa...huhu

Assalamuaalaikum sume....huhu..hihi...tergedik sbentar...:P
shat dop sume?ad npe2 ke??hahahaha....(bhse ganu mari)..ok2...ni ksah mse
dpan aku ni...yelaa...stdy la ktekan...huhu...aku ni bljar psl t0urism laa...
ssah??sng??tu aku n Tuhan je yg taw...hahaha...ka ad??xde kang...hahahaha
blajar psal t0urism ni kdg2 sronok n kdg2 x jgak...yg bez nye byk g berjalan...:)
tu yg aku mnat...LIKE..hihihi...yg wt aku bsan pulak sbb byk asgment wooo...

ok2...klas aku sume dak klntan n ganu..bese laa...bljar kt pntai tmur ni...huhu...jd pning aku...
aku sowg jela dak lua dlm kls aku..(special one),...hahaha...tmpat aku bljar ni dkat
kobe atau nme yg hbat iaitu...kole berang...myb 60 km dr KT kot...huhuhu...
(main tembak je aku ni)ok2...bkn tu aku na cte...sem lpas aku g trip ke kb..not kole berang
tp kota bharu klate...syok gler...hehe...sem ni pulak aku g (myb kl or mlake kot..lcture yg ckp)huhu...
sem ni byk gler aktiviti...g kem laa...aku da bsan ngn kem..jd slengerrr daaa....

tp......dsbabkan kwn aku yg hbat ni sume...so..aku bole laa brthan kat sini...hehehe...kobe is
awesome place...hahaha..(bole mati kalo aku dok lme2 kat sini...huhu)...ni kwn aku yg ckp..
dye ckp dye bley brubah wjah jd aizat..(sbok je...na jgak...)ok2...ape pon gdluck kt sume...
bljar rjen2 utk final exm...mju la diri utk negare..huhu..nothing to say..:D


haa...ni laa kwn kls aku..:P



haa,,,,ni bestfren hbat













ni laa stdent klas aku sume..huhu..:)

ok2.....smpai sini je...aku pon xtaw na ckp ape lg dah...hahah..pape pon epy slalu..
W'salam...:)

3 comments:

  1. Assalammualaikum ,
    huhu cayalah faiz pown da ade blog ..
    wana da follow , tgk blog wana pulak yer !
    http://coretancintagengmuslimah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hahaha.. terbaik ar paiz.. nice entry bro.. wo wo wo

    ReplyDelete